zaterdag 3 januari 2009

Wit licht.

HEHE, eindelijk een dag vrij morgen. Ik ben stiekum wel een beetje blij dat de feestdagen weer voorbij zijn, niet dat ik ze niet leuk vind, maar iedereen rent en vliegt. Zo ook bij de jumbo. Ben ik vanochtend weer om 8 uur aan het werk
Denk je alles gehad te hebben, komt er vanochtend weer een klant. Ook hij had de nivea actie opgemerkt, je kreeg een gratis creme 12. nog wat gratis bij een nivea product. En meneer dacht, gratis? dan maar gelijk 4. Maar omdat het actie bord net uit de winkel was gehaald omdat er nog maar 10 over waren had hij dus niet gezien dat er stond dat iedere klant maar 1 creme mee mag nemen. Toen hij uitgelegt kreeg dat het heel normaal is dat gratis dingen vaak maar 1 per klant zijn, kon hij dit ABSOLUUT niet begrijpen, hij gaf zijn vrouw er 1 en die mocht opnieuw in de rij, en ook sprak hij een andere klant in de winkel aan. Ik dacht echt bij mezelf; is dit een grap. Wat word iedereen lekker hebberig na de feestdagen. Anyway, vandaag naar de bios geweest met Mirthe, naar wit licht. Best wel een mooie film! wel heel zielig trouwens. We hebben ook nog leuke foto's gemaakt! Ik lig nu in bed exersist 3 te kijken, maar ik vind het maar bagger. Ben blij
dat het morgen zondag is, lekker uitslapen!




Geen opmerkingen: