woensdag 28 januari 2009

Niveau 4 =)

Toen ik nog zo klein was
Zo nieuwschierig, ik vond alles mooi
Maar de wereld is veranderd
Onrealistisch, zoals de gouden kooi.


Als je droomt over de leuke dingen
Maar je tegen slaaploosheid niks kunt doen
Zul je dan een liedje voor me zingen
Zoals je vroeger deed, net zoals toen.

Zodat ik weer even kan dromen,
Net zoals vroeger toen ik klein was
En zou je me vertellen
Maak je niet druk jou zorgen komen later pas.

Dinsdag 27-01;
Ohoh wat slecht, alweer 2 dagen niet geblogt. Maarjaaa, nu natuurlijk wel een extra lang verhaal. Want ik heb zoveel meegemaakt de aflopen 2 dagen. hihi!
Allereerst gisteren weer lid geworden van de bieb, op dringend verzoek van renski want die MOEST & ZAL het liefste die minuut dat ze bedacht dat ze weer lid wou worden nog gelijk naar de bieb vliegen met haar KLM ( Kansloze Luchtige Malteser) Maargoed, wij gelijk boeken lenen natuurlijk. Daarna nog naar een voorstelling geweest van Nancy en haar loverboy. Erg interessant & goede voorlichting.

Woensdag 28-01;
Even over school. Ik doe dus nu spw niveau 3. Het is sinds dit schooljaar zo dat je alleen maar op niveau 3 kunt beginnen, en dat je naar een half jaar door kunt stromen naar niveau 4. Maar op niveau 4 zijn in totaal ongeveer maar 30 stageplekken. 15 voor jeugdzorg en 15 voor kinderopvang. Mijn voorkeur ging uit naar jeugdzorg, hoe kan het ook anders( ik ben natuurlijk wel ervaringsdeskundige) maarja met maar 30 plekken was de kans niet supergroot dat ik uberhaupt naar niveau 4 kon.
Ik kwam dus vanochtend een gesprek op school over of ik niveau 3 moest blijven doen, of dat ik naar niveau 4 mocht. Dus ik kom daar binnen, en mijn lerares begint eerst een beetje over dat de leraren tevreden waren & dat ik zelf graag niveau 4 jeugdzorg wou doen, maar dat er maar een aantal plekken waren. En toen zei ze eindelijk wat ik zou graag wou horen : We hebben je uitgeloot en je mag niveau 4 jeugdzorg doen:D:D YESSSSSS

Daarna moest ik nog naar het ziekenhuis in Utrecht voor controle. Ik was voor het eerst naar het volwassenen ziekenhuis, en het was nog een hoop gedoe om daar binnen te komen. Om het uberhaupt te vinden. Maar gelukkig had ik Renske mee, & die zag het allemaal nog eerder dan ik. Maar ik moest toch verdorie zo'n lelijk mondkapje voor, omdat het ziekenhuis nieuw surigratie(ofzoiets)beleid had. Ik kon anderen besmetten en anderen mij ook. Dus ik liep mooi voorschut, en Renske mij maar fotograferen met dat lelijke ding op; LEUK VOOR LATER. (NOT haha) Maarja uiteindelijk was bij de dokter ook alles goed, nog even alle lucht uit mijn longen geblazen, wat renske heel grappig vond om te zien, en daarna konden we alweer(!) gaan. We hebben nog even lekker geshopt in utrecht.Lekker Kfc'en & nieuwe prutteltjes gekocht. Renske heeft de leukste nieuwe schoenen gevonden en we hebben ook ongeveer 6 sjaals gekocht haha. Was weer een geslaagde dag, ben nu wel moe zeg! ga nog even herhaling van gtst kijken, en daarna lekker SLAPEN.

Liefsss xoxox

Geen opmerkingen: