donderdag 1 januari 2009

2009.

Elke keer blijf ik zeggen, wat gaat dat toch snel voorbij.
En ook deze keer zeg ik het weer, het is gewoon al weer 2009.
Ik ben gewoon al 5 jaar ziekenhuis vrij!
Gisteren tot 12 uur gewoon thuis gebleven, en om 10 voor 12 even mijn laatste boswandeling gedronken van 2008.
Om 1 uur richting de stad gegaan.
Met kyra afgesproken om naar ski te gaan, entree was eigenlijk 10 euro maar op het laatste moment kreeg ik 4 kaarten van een collega die niet meer zou gaan. Helemaal mooi toch.
Heel gezellig gehad, heel veel drank & muziek natuurlijk. Niet teveel drank natuurlijk ( jullie hoeven namelijk niet alles te weten) Oei ook nog een leuke jongen in ski! hihihi. Om ongeveer 5 uur weer naar huis gegaan. En om kwart voor 6 was ik eindelijk thuis. Waarom het zo lang duurde? Geeeeeeen flauw idee.

Anyway, weer een goed begin van het nieuwe jaar, aan deze super lelijke foto kun je in ieder geval zien dat we heel veel lol hadden.

Toen ik eindelijk uit bed was, bedacht ik me dat ik mijn centuur of hoe heet dat ding, van mijn jas kwijt was. Toen bedacht ik me opeens dat 1 of andere grappenmaker het grappig vond om dat ding met een dubbele knoop aan mijn bagagedragr vast te maken. nounounou wat zijn we weer grappig, ik kreeg m er met geen mogelijkheid meer af hoor. Vanochtend weer een kleine Joanne aan mijn bed, MEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDIE, kom je bibakinderboederij kijken? zucht.

Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar met heel veel liefde, geluk en gezondheid in 2009.

Leeedhur! xx

Geen opmerkingen: