vrijdag 2 januari 2009

what if i told you it was all ment to be.


Some people wait a lifetime for a moment like this.

A moment like what? Kan iemand mij dan misschien uitleggen wat dat moment dan is, because i feel like i have to wait a lifetime.

Het word vooral niet het jaar van het ziekenhuis. Een nieuwjaar met een proost dat ik nog maar heel gezond mag blijven, dat ik de loterij win, in een villa ga wonen met een lamborghini ( of 2 ) en natuurlijk ga trouwen met witte jurk alles er op en er aan. En dan niet persee in die volgorde.

Oké dat is natuurlijk a little to much to ask, dus doe mij maar gewoon ; 2009 word het jaar van een huisje, een vriendje en mn rijbewijs. Bepaalde dingen die gezegt zijn afgelopen jaar zijn feiten geworden. Ik ben uitgeleerd & klaar voor de volgende stap. De situatie nu is te vanzelfsprekend geworden, en daar hou ik eigenlijk niet zo van, van die sleur. Ik ben klaar voor een nieuwe uitdaging.. Dit betekend trouwens niet dat ik klaag over de situatie nu, maar ik weet dat het niet goed is om hier te blijven staan en te wachten tot ik weg kan. Ergens niet meer willen zijn, & ook niet meer in de buurt van diegene willen zijn word soms niet hardop uitgesproken om confrontatie uit de weg te gaan, Aangezien dit de laatste tijd wel is gebeurd spreek ik het nu wel uit. Niet omdat ik niet meer in de buurt wil zijn, maar om alles een nieuwe start te geven. Ik weet dat het wel weer goed komt, iets zegt me dat het wel gaat werken. Je kunt namelijk niet weg blijven lopen voor de gene van wie je houd, In iedergeval niet van diegene die ook heel veel om jou geven & dat weet jij ook, Maar ik blijf het niet zeggen omdat dit heus wel duidelijk is.


Wat ik eigenlijk wil zeggen is ; Open je ogen is en kijk om je heen, wees blij met wie en wat je hebt, Iedereen loopt altijd te klagen, ik zelf kan er ook wat van, pukkel hier pukkel daar, regen blablabla. Ik weet ook wel dat het leven misschien in jou ogen nooit perfect kan zijn, maar ik weet net zo goed als jij dat ook weet, dat je daar wel aan kunt werken samen met de mensen waar je van houd.


Ever since I was a baby girl
I had a dream
Cinderella theme
Crazy as it seems

Always knew that deep inside
that there would come that day
But I would have to wait
make so many mistakes

I could'nt comprehend, as I watched it unfold
This classic story told
I left it in the cold
Walking through unopen doors that led me back to you
Each one unlocking more of the truth

I finally stopped tripping on my youth
I finally got lost inside of you
I finally know I needed to grow
And finally my mate has met my soul


Finally
Now my destiny can begin
Though we will have our differences
Something strange and new is happening
Finally
Now my life doesn't seem so bad
Its the best that I've ever had

Geen opmerkingen: