donderdag 15 januari 2009

Hulde aan opa ei.

Woehoeeee opa is jarig vandaag! Ik had de hele dag nog niks van me laten horen (flauw hé) En stond opeens onverwacht voor de deur met renské. Eerst hadden we aangebeld en een groot verkeersbord met 70 er op voor de deur gelegt, en daarna hebben we aangebeld en zijn we snel weggelopen. Nieuwschierig als opa was, ging hij natuurlijk even kijken wie dat bordje er neer had gelegt. Toen liep hij even de hal in en zag ons onder aan de trap staan. Hij vond het een hele leuke verrassing en had het niet verwacht. Haha! Nu thuis, morgen werken van 9 tot 5. Daarna chillen en home alone 2 kijken WOEHOE.

Poverdorie wat een gedoe, al die papieren invullen. Adreswijzigingen hier en daar. Ik denk dat ik maar nooit meer ga verhuizen, en dan nog niet te spreken over de huurtoeslag. Oke ik overdrijf, maar kost allemaal mooi een hoop tijd. en tijd is geld zeggen ze toch?

Zeg niet dat je genoeg gezien hebt
Om te leren is het nooit te laat.

Zeg niet dat het leven niks waard is
Als je nog midden in de bloei staat.

Zeg niet dat je al klaar bent
Terwijl je in de duisternis staart

Zeg niet dat je niet goed genoeg bent
Want jij bent het leven meer dan waard.

Geen opmerkingen: