dinsdag 13 januari 2009

Slaaphoofd op school.

Heeeeee suckeplumers,
Iedereen wakker?
Ik ook hoor. Renske & ik zijn netjes om 10 over 6 opgestaan.
Toen we eindelijk sliepen was het 4 uur.
Renske heeft overal gelegen, Eerst in bed, toen ging ik in haar bed & moest renske op de bank. Toen ging renske op de grond liggen. Dat vond ze ook niet wat dus uiteindelijk is ze maar naast mij in bed gekropen. Om 4 uur sliepen we. Om 5 uur werd ik weer wakker om maar weer op de bank te gaan liggen want ik kon mn kont niet keren haha. Ik heb altijd als ik bijna in slaap val, dat ik droom dat ik ergens ben en ergens vanaf val. Dan schrik ik altijd weer wakker. NIKS GRAPPIGS AAN. Nu zit ik weer braaf op school alle lesjes te volgen, En ik ben nog niet 1 keer in slaap gevallen, net zelfs nog sportief gevoetbalt met gym.
Oeh gotta run, beeldendevorming begint.
Seeyoulater xxx

Geen opmerkingen: