zaterdag 10 januari 2009

Kleine meisjes worden groot.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
MANDY HEEFT EEN HUISJE!
Deze keer is het echt waar. Ik heb vandaag gebeld dat ik het aanbod aanneem,
Over een maand zit ik er in!
Werd wel eens tijd zeg, nu moet er dus van alles geregeld worden.
Het is wel klein, slaap & woon kamer in 1 ruimte. Maarja, ik zou eigenlijk op kamers gaan waar ik de keuken en douche moet delen met anderen, en dat heb ik nu wel allemaal vopr mezelf! Dat is echt wel beter. En het andere goede is; het is in de stad, vlakbij het station, vlak bij mijn werk & natuurlijk handig tijdens het uitgaan!

Another thing; vandaag op werk hadden we weer een dief! wat een rotwicht zeg, ze jatte gewoon voor mijn neus iets mee en ik had het niet eens direct door, maar later pas. Sjonge jonge. Was trouwens niet de eerste keer, dus de eerst volgende keer dat ze in de winkel komt, word ze gelijk afgevoerd!

Gister en vandaag gewerkt, nog boodschappen gedaan & vanavond even chillen. Morgen verjaardag van mijn nichtje, en dan is het alweer maandag.
Ik heb ergens best wel weer zin om naar school te gaan, best raar maar ik heb het wel naar me zin op school.

Achjaaa ik ga ff tv kijken enzo, straks lekker slapen.
Ciao, Liefs

Geen opmerkingen: