dinsdag 20 januari 2009

Menn aka bob de bouwer.

Euhhhh, ga ik toch vanochtend een huurcontract ondertekeken, krijg ik een dikke map met informatie mee naar huis, over cv-ketels tot laminaat & van de essent tot huurtoeslag en weer terug. Als ik eindelijk weer naar huis kan ( duurde maar 3 kwartier hoor) Kreeg ik een leuke bob de bouwer koffer mee naar huis. Een soort van starterspakket. Met een rolmaat en dat soort dingen. Haha zag er erg grappig uit allemaal. Anyway, vandaag ga ik lekker ikea-en met renskibenski. Even shopppen voor wat leuke dingen en even kijken welke dingen ik nog nodig heb. En natuurlijk ook even kfc'en. Eerst moet ik maar eens even proberen dat wicht uit bed te krijgen, want die ligt hier naast mij gewoon nog half te maffen. Af en toe jengelt ze een keer, WAT BEN JE AAN HET DOEHEEEN MENDIE. & ZET EENS MUZIEK OP! gisteren hadden we een oriflameworkshop, wel lachen zeg. Ik moest en zou smokeyeyes, maar euh laten we het niet over het resultaat hebben. hihi! hmmm, ik ga renske aus bed schoppen & dan ontbijten:D

Vanavond moet ik oppassen op mijn nichtjes en neefjes, 5 stuks (!) Dus als ik dat overleef, tot de volgende keer :)


A girl needs 3 things in her life

Love to make her weak

Alcohol to make her strong

and friends to pick her up,
When the first two make her hit the ground ( L ) (L) ( L )

Geen opmerkingen: