zondag 25 januari 2009

Nightfever.

NEWSFLASH; sommige jongens zijn stom!
Met nadruk op sommige, anders krijg ik weer de volle lading van de niet stomme. hihi
Anyway, om er verder maar niet te diep op in te gaan, ze denken soms dat ze alles maar kunnen roepen en maken. Helemaal als ze een paar biertjes op hebben. HMMMMMMMM
Ik ben dus net thuis van uitgaan, zoals je waarschijnlijk al had gemerkt. & ik ben moe, maar nog niet moe genoeg om in slaap te vallen, dus ik ga maar even x-factor herhaling kijken op internet. Vandaag nog gewerkt, ik had dus echt geen zin & alsof alle klanten dit wisten, gingen ze allemaal met 50 euro neerleggen als ze 2.35 moesten betalen.OMFG kleingeld genoeg?! NOT. Om maar niet in het klaagsfeertje terecht te komen, komen nu de leuke dingen van vandaag;

.... Ik kan er geen bedenken.

Oké grapje. voor de rest was uitgaan best wel gezellig en de verjaardag bij miel ook!

Geen opmerkingen: