vrijdag 20 februari 2009

Toestanddd

Haha het drama is opgelost, wel vanochtend pas, maargoed! Ik heb vanochtend maar even domijn gebeld, en doorgegeven dat de hele flat niet naar binnen kan omdat er dus een afgebroken sleutel in het sleutelgat zit. Hij zei dat hij hier nog helemaal niet over gebeld was vandaag. Best raar want ik ben niet de enige die hier woont, of zou verder niemand het een probleem vinden dat hij of zij zijn eigen huis niet in kan? Lijkt me niet, maargoed het is gemaakt. Uitgaan was heel gezellig! Ik mir en marije waren rond 3 uur half 4 thuis, en gingen nog lekker even döner eten, en fleur en veerle kwamen een uurtje later ook thuis. Om kwart over 9 stond ik alweer naast mijn bed, want om 11 uur moest ik werken. Dus ik loop om half 11 hier weg,( slot nog niet gemaakt) en toen ik ongeveer op de helft was werd ik gebeld door jumbo. Dus ik denk wat nu weeeeeeer, ik ben nog niet te laat, ik moest echt om 11 uur beginnen. Hmm misschien willen ze vragen of ik iets langer kan blijven. Dus ik neem op, is het een collega die verkeerd op het rooster had gekeken en dus ook om 11 uur in de jumbo stond terwijl ze eigenlijk pas om 4 uur moest beginnen. Ze vroeg of ik al onderweg was, ik zei ja maar ik woon heel dichtbij, dus ik ga wel weer naar huis en dan begin ik wel om 4 uur voor jou. Mooi, dat ook weer geregeld. Kon ik nog even opruimen thuis, want de dames hadden een mooi troepje gemaakt. hihi nee hoor viel best mee. Mirthe was er nog dus we hebben even de afwas gedaan en even gestofzuigd(!) Toestanden dus weer in huize MENN.

Hierboven alvast een paar foto's van mijn huisje. Nog niet helemaal klaar en ingericht, want de bank enzo moeten nog komen. Maar dan hebben jullie alvast een idee van hoe het er uit ziet!

See you! x-Love

Geen opmerkingen: