vrijdag 20 februari 2009

Lol met gtst

Na weer een paar lachwekkende uren in de jumbo doorgebracht te hebben( er waren vandaag helemaal geen zeurende klanten hoor over de boodschappen, NOT) gingen renske en ik lekker bij mij thuis lanterfanten. We gingen de herhaling kijken van gtst, en hadden vette lol. Ik ging hem elke keer stop zetten en weer aanzetten, en steeds opnieuw. Dus opeens stottert Jack van Houten en ook sjors kon er wat van. Nou wij kwamen niet meer bij! Om 11 uur heb ik Renski de deur weer uit gezet, ik moest nog wel mee lopen naar beneden. Dus ik liep voor de zoveelste keer half in mijn pyama naar beneden. achja never mind het zijn de buren maar:P Ik moet me wel elke keer bedenken dat ik niet meer op snellifornia ben, dus dat ik gewoon de voordeur achter me dicht moet doen en vooral niet mijn sleutels moet vergeten! Is me nog niet overkomen gelukkig.
Nou euh, ik ga slapen ZZZZzzzzZZZzzzz

Oh trouwens, Lisa's boek is met de post mee gekomen! ben al heel ver, en ik vind het heel mooi geworden!

x-Love

Geen opmerkingen: