maandag 2 februari 2009

Hardlopen ofzo?

Ha ha ha wat een grap, dat hardlopen! erg hard ging ik vandaag namelijk niet. Maarja het gaat om het opbouwen van conditie & daarvoor heb je discipline nodig, en nog wat, en nog wat en volgens mike ook mentaliteit, hij weet alleen zelf niet zo goed wat het betekend. We waren dus met de bus van de groep onderweg naar papendal, en na 3 kwartier komt mike aan; ik ben een beetje misselijk. Dus wij zo; ah komt wel goed moet je even stoppen met lezen en gamen. Komen de eindelijk na een uur en kwartier aan op plaats van bestemming & mike klimt gelijk uit de bus en begint spontaan over te geven. IEL! achja kan dat arme kind ook niks aan doen hé. Weer een goed begin van de training. Daarna kon hij gelukkig nog wel hard rennen en goed schreeuwen ook.

Vandaag ook nog even bezig geweest in mijn huisje, de plakband van de muren afgekrabt. Welke idioot laat dan ook 4 jaar lang( of misschien nog langer) dat spul zitten. vind je het gek dat het er dan bijna niet meer af wil, sucker! Opa en oma ei zijn ook nog heel druk geweest, oma heeft alles schoongemaakt & ook maar even gelijk de vloer gedweilt toen de emmer vol met sop van de vensterbank stuiterde, kon ze niks aan doen hoor :) Opa heeft de muren afgeverfd. Lieve opa en oma heb ik hoor!

Straks gaat het gebeuren
Straks kan ik niet meer terug

Ik zie mezelf nog als klein meisje
Lopend over een grote brug

Aan het begin van die brug
Daar ergens ligt mijn verleden

Lastig om terug te kijken
Maar alles gebeurd met een reden

Dat verleden heeft me gemaakt
Gemaakt zoals ik nu ben

& door terug te kijken weet ik
Dat ik mezelf nu beter ken

Nu ga ik vooruit kijken
En gelukkig doe ik dit niet alleen

Ze zeggen niet voor niks
Samen is sterker dan één



Geen opmerkingen: