vrijdag 6 februari 2009

ik vraag me af.

Weet je wat ik me allemaal afvraag? best veel, heb je even tijd?
  • Waarom moet ik altijd als ik net in bed lig, naar de wc?
  • Waarom moet mijn telefoon altijd aan de andere kant van de kamer liggen als ik net in bed lig & waarom vergeet ik altijd het licht uit te doen?
  • Waarom komen klanten altijd 5 minuten voor sluitingstijd binnen om vervolgens de hele kar vol te gooien in een slakkentempo?
  • Waarom heb ik altijd honger als ik GEEN eten in huis heb?
  • Waarom koop ik altijd vleeswaren en gooi ik de helft weg omdat het niet meer goed is?
  • Waarom zeuren leraren altijd aan mijn hoofd als ik al chagerijnig ben?
  • Waarom heb ik altijd dorst in de pauze als ik mijn drinken weer eens vergeten ben?
  • Waarom ontmoet ik altijd een leuke jongen waarmee ik 1000 smsjes wil versturen als mijn belbundel al bijna op is?
  • EN waarom ontmoet ik altijd 10 leuke jongens tegelijk, of geen 1?
  • Waarom hou ik altijd een stuk maand over als mijn geld op is?
  • Waarom is mijn vader een eikel?
  • Waarom heb ik nog geen loterij gewonnen?
  • Waarom kom ik er altijd pas achter dat ik mijn handdoek vergeten ben, als ik al onder de douche sta.
  • Waarom kom ik er altijd pas achter dat ik mijn sleutels nog binnen heb liggen, nadat ik de deur achter me heb dichtgegooid.
  • Waarom bedenk ik me altijd te laat dat ik mijn boeken terug moet brengen naar de bieb.
  • Waarom schrijf ik deze blog?

Omdat ik niks beters te doen heb, hihi.
Klagen is leuk. COMPLAIN.
sjalalaa, ik ga slapen. DOEI!

Geen opmerkingen: