maandag 9 februari 2009

Dit heb ik niet verdiend:)

Ik tel de uren tussen morgen en vandaag,
En kom steeds weer bedrogen uit,
Het duurt steeds langer voor de maan de lucht verlaat,
Terwijl ik wacht,
Op jouw besluit.

probeer te raden hoe je denkt en wat je voelt,
En wat je vindt van mijn verdriet,
Ik hoop dat je het niet uit medelijden doet,
Want zo'n relatie,Wil ik niet,

Denk maar even niet aan mij,
Doe het echt alleen voor jou,
Want bij je zijn,
Heeft toch geen zin,
Als je niet echt van me houdt.
Neem gerust nog even tijd,
Anders krijg je later toch weer spijt,
Of ben ik je nu al kwijt

===============================================================================

Ik dacht dat ik je kon vertouwen
Ik dacht vooral alleen aan jou
Aan echte liefde moet je bouwen
Dus wat maak jij me nou

Je loopt zo maar weg
Zomaar weg zonder te knokken
Als het te moeilijk wordt ben jij Alweer vertrokken

Geen opmerkingen: