zondag 22 februari 2009

Nightlife.

Vanochtend werd ik wakker door een renski die binnen kwam, ze was haar portomonee en sigaretten hier vergeten, en die kwam ze even ophalen voordat ze moest werken. Daarna kwam Elmar even langs wippen, en die ging gezellig even mee naar de karwei en kwantum en praxis om een douchegordijn en een rolgordijn te kopen. Nadat we dit gedaan hadden, van de kwantum naar de praxis en van de praxis naar de karwei, en van de karwei weer terug naar de praxis. WANT DE PRAXIS IS BEST WEL GOED IN OPLICHTEN. nee hoor grapje, maar de karwei had wel goedkopere douchegordijnen hihi. Daarna nog even met kimmy en el naar de stad geweest. As usuall moest ik vandaag werken om 4 uur. Maar ik had geen zin dus ik belde renski even die stond bij de servicebalie te tsjillen. Ik zei ik wil naar de bioscoop. Oké zegt renske, doe je kassa maar dicht en ga maar naar de bioscoop. ha ha ha kon dat maar hé. Eenmaal weer thuis gekomen, moest en zal ik mee naar zak van Kyra. Nouja, ben uit eindelijk wel mee gegaan, en het was heel gezellig! en daar belanden we op het moment van nu. Ben al een tijdje thuis, maar kan niet slapen grrrrr.
Misschien moet ik toch nog maar een poging doen, vinden jullie ook niet ?

x-Love

Geen opmerkingen: