zaterdag 13 december 2008

Wel huisje vs geen huisje!

Eerst maar even het minder leuke nieuws; mijn huisje gaat niet door! & dat was wel even balen, maar aan de andere kant, ik ga daar dus echt niet wonen tussen al die creeps. Maargoed, er komt wel weer wat nieuws. Even afwachten dus. Renske kan haar geluk niet op, want nu ga ik lekker nog niet weg. En ach, ik zit hier best goed bij mien moat:)

Nu wat leuker nieuws. Ik en renske zijn vandaag met de hele groep naar Arnhem geweest om te shoppen! we kregen 100 euro van de groep. Lekker veel gekocht. Bijna een paar schoenen, maar er lag er maar 1 in de winkel en de andere was pleite. BALEN! maargoed, wel een tas gekocht, een bodywarmer, Een kerstoutfit; een broek en een shirtje, een jurkje en nog een shirt. En nog een paar kleine pruttels. leukleukleuk, was weer gezellig!

Vanavond lekker stappen! al een tijdje niet meer geweest, dus word wel weer een keer tijd!

Geen opmerkingen: