maandag 8 december 2008

streep mijn naam maar weg.

Hebben jullie dat nou ook altijd, iets op willen schrijven op de meest onmogelijke momenten? Nou dat heb ik dus vaak genoeg, zoals nu. Heb ik net 1 hand mijn nagels gelakt, en dan heb ik geen zin meer om verder te gaan. Ik was vandaag op en top chagrijnig. Eerst kregen we stagevoorlichting op school. Krijg ik dus even te horen dat er op niveau 4 spw maar 30 stage plekken zijn. Ik doe dus nu niveau 3, omdat je niet meer op 4 kunt beginnen, dat bestaat niet meer. Maar ik moet en zal wel niveau 4 gaan doen. Maar er worden dus maar 30 leerlingen uitgeloot. Maar ik wil graag in de jeugdzorg werken, en hier zijn dus maar 15 stage plekken voor. Maarja dus eerst maar even wachten of ik wel uitgeloot word. En als ik niet word uitgeloot, dan mag ik gewoon lekker niveau 3 blijven doen. Terwijl ik gewoon 4 kan, maar ze hebben niet genoeg stageplekken. Hoe stom! ten tweede werd ik nog chagrijniger van het verhuizen verhaal. Er is dus misschien een huisje, maar er komt ook nog iemand anders in aanmerking. AAAAAAAAAHHH. ik moet het gewoon krijgen, eindelijk op mezelf. Ik moet dus nu afwachten tot woensdag. dan hoor ik of ik het heb gekregen. Wel eng.. helemaal op jezelf. Weg bij papa en mama. Of nouja in dit geval bij mama. Dit allemaal doet me trouwens denken aan het volgende nummer van blof. En dan heb ik niet over mijn MAMA! anyway, ik ga mijn andere hand lakken. Toedeloeeee x

Streep mijn naam maar weg
Uit je boekje met adressen
Veel vijven, nog meer zessen
Nu ik alles open leg
Nu ik alles kan bekennen
Moet jij er nog aan wennen
Dat het waar is wat ik zeg
Streep mijn naam maar weg

Blader maar niet meer
In het album met portretten
En vergeelde droogboeketten
Leg me nu maar neer
Leg me maar terzijde
Als een boek uit vroeger tijden
Want je leest het maar één keer
Blader maar niet meer

Leugens zijn zo prachtig
Zo stil en raadselachtig
Zolang ze nog zichzelf zijn
Zolang je ze gelooft
Laat ze rusten in je hoofd
Want de waarheid doet pas pijn

Blader maar niet meer
In je dagboek en je schriften
Alle potloden en stiften
Schreven nooit iets neer
Dat je nu houvast kan geven
Dat je nu laat overleven
Doe nog één keer wat ik zeg:
Streep mijn naam maar weg