zondag 5 april 2009

Sleapless in ROTTERDAMSCO



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah


Het is mie vroeg, en ik en renske zitten nu al te bivakeren op de bank,


Zei met een sigaret en ik met een hoestje, van die sigaret.


HAHA, maareu renske heeft al thee gezet, en ik heb al een blikje energydrank op, vonden me tanden minder leuk, maar i don't CAREEEEEE.


Renske wil over 10 minuten weg, en ik over 2 HMMM.


we moeten dus rennen in rotterdam, 5 km


Maak er maar snel wandelen van, hieronder vast een aantal foto's van onze "leuke"dag




Grepje, Mandy & Renske maken er natuurlijk altijd een feest van :)




1 opmerking:

Anoniem zei

Goedemorgen lieftallige Mandy♥en Rénskee♥,
Aaaaaaaaa! Lief bedankt om ons een paar indrukken van dit bivakfeestje:) in Rotterdam meegedeeld te hebben.
Mandy♥ Je hebt een reuze T-Shirt. Rust nu goed uit.
Veel liefs, xxx
Jullie vriendin
Nadia